2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروشگاه ساز نوپرداز

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 6
كل بازديدها : 2220

دیگر امکانات

فروشگاه ساز نوپرداز

قیمت: 0 تومان

پیشرفت تکنولوژی نقش به سزایی را در پر رنگ تر کردن نقش فروشگاه ساز ها داشته است. از آن جایی که امروزه شاهد افزایش میزان سفارشات آنلاین از فروشگاه های اینترنتی مختلف در داخل کشور هستیم، استفاده از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای بسیار اهمیت بالایی را دارا است. با افزایش امنیت پرداخت های اینترنتی به همت پلیس فتا، مردم نسبت به قبل اعتماد بیشتری به فروشگاه های اینترنتی پیدا کرده اند. صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند با بهره بردن از یک فروشگاه ساز حرفه ای محصولات خود را به صورت آنلاین در معرض نمایش عموم قرار داده و مشتریان بیشتری را نیز جذب نمایند.

مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه ساز حرفه ای را می توان در زیر خلاصه کرد:

  • کارآیی مناسب
  • ساده و کاربر پسند
  • امنیت بالا
  • سرعت مناسب

تیم برنامه نویسی شرکت نوپرداز در نتیجه سال ها تلاش توانسته فروشگاه سازی مناسب برای کسب و کار شما و با امکاناتی منحصرد به فرد را ارائه نماید. همچنین تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت نوپرداز در تمامی مراحل در کنار شما خواهد بود تا بهترین نتایج را در دنیای وب کسب کنید.

فروشگاه ساز آنلاین

یکی از راحت ترین روش های ایجاد یه فروشگاه مناسب در دنیای اینترنت استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین است. امروزه با ایجاد نرم افزار های حرفه ای فروشگاه ساز که پدید آمده اند زمینه برای شروع سریع و حرفه ای فعالیت شما در دنیای وب فرآهم آمده است. شما می توانید با استفاده از فروشگاه ساز نوپرداز از امکاناتی که در فروشگاه های اینترنتی بزرگ وجود دارند بهره مند شوید.

سیستم مدیریت محتوا اختصاصی شرکت نوپرداز این امکان را به شما می دهد تا تمامی تغییرات مورد نیاز خود را به راحتی انجام داده و گزارش های مورد نظر خود را با جستجو پیشرفته و به سرعت دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

یک فروشگاه اینترنتی در حقیقت یک وب سایت است که شما می توانید محصولات خود را در آن در معرض نمایش عموم مردم قرار دهید. معمولا فروشگاه های اینترنتی شامل دسته بندی های مختلفی از محصولات هستند. امروزه فروشگاه های اینترنتی با روش های تبلیغاتی مختلف تلاش دارند تا از رقیبان خود پیشی بگیرند. به همین جهت تعیین استراتژی مناسب از جمله موارد مهم در موفقیت این فروشگاه ها می باشد.

آمازون و علی بابا از معروف ترین سایت های فروشگاهی دنیا بوده و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی ایران دیجی کالا و بامیلو هستند.

بررسی تاریخ فروشگاه اینترنتی

این کلمه اولین بار در سال 1991 ایجاد شد و از شخصی به نام تیم برنرز لی پایه گذار اصلی آن نام برده شده است. شرکت پیتزا هات اولین شرکتی بود که به استفاده از فروشگاهی اینترنتی روی آورد که در همان سال نیز ssl ایجاد شد. در سال های بعدی نیز فروشگاه های بزرگی مانند آمازون و ebay شروع به کار نمودند.

در ایران نیز می توان گفت اولین فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را حدودا در سال 1380 آغاز کرد و اکنون بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران نیز دیجی کالا نام دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصول فروشگاه ساز نوپرداز با ما در تماس باشید.