شاید بارها در روزنامه، مجله و یا اینترنت آگهی های زیادی درباره تورهای مختلفی دیده باشید که همیشه در این تبلیغ ها پای یک آژانس مسافرتی درمیان است، این روزها افزایش ساعات کار و گسترش زنگی شهری موجب بالا رفتن درآمد و قدرت خرید گردیده است که همین مسئله موجب شده اشتیاق مردم به سفر به خصوص سفرهای خارجیموجب افزایش تعداد آژانس های مسافرتی و رونق کار آنها گردیده است. بیشتر: https://nopardazco.com/pages/agency-design

آژانس مسافرتی

معامله ی سه سر سود

با نزدیک شدن به تعطیلات بازار کار آژانس های مسافرتی نیز رونق بیشتری پیدا می کند به خصوص در دو ماه آخر سال که به تعطیلات نوروزی نزدیک می شویم، آژانس های مسافرتی در واقع یکجور معامله ی سه سر سود با خود، مسافر و کشور مقصد را انجام می دهند. آنها با گرفتن یکجور تخفیف گروهی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورگردشگری در کشور مقصد شرایط را برای مشتری ها ایده آل می کنند و قیمت هزینه ها را برای مسافر کاهش می دهند، از سوی دیگر با وارد کردن تعداد زیادی توریست از کشور خود به کشور مقصد موجب بالا رفتن تعداد گردشگران و رونق یافتن صنعت توریسم در کشور مقصد می شوند که در نتیجه ی آن درآمدسرانه کشور مقصد بالا می رود. آژانس های مسافرتی درآمد بسیار بالایی کسب می کنند از این نظر نیز خود آنها سود بالایی می برند.

آنچه که برای سفر باید بدانید

حال شما اگر قصد سفر به یک مقصد دورر یا نزدیک را داشته باشید چه کار می کنید؟ یا یکدفعه ساک و چمدان خود را می بندید و به سمت مقصد حرکت میکنید و یا اینکه به دنبال یک آژانس مسافرتی خوب می گردید و با برنامه تور آن سفر می کنید، اگر راه دوم را انتخاب کردید باید یکسری نکات مهم در انتخاب آژانس مسافرتی را در نظر بگیرید به طور مثال سابقه ی کار این آژانس در برگزرای مختلف، تخصص آن خیلی از آژانس ها ممکن است چند تور از چند جای مختلف دنیا را ارائه دهند اما به طور تخصصی در یک شهر خاص در برگزاری تور تخصص دارند به طور مثال آژانس مسافرتی کاروانیک در برگزاری تورهای تایلند از تخصص خاصی برخوردار است اگرچه تورهایی چون هند، آفریقای جنوبی، ترکیه و ... را نیز برگزار می کند.